Een reparatieverzoek, schademelding, bestelling van sleutels of naamplaatjes geeft u eenvoudig door via uw digitale VvE dossier. Klik hier om in te loggen en klik vervolgens bovenin in het menu op “Gebouw beheer”, en dan de knop “Reparatieverzoek melden”.
U heeft hiervoor uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u dit via het inlogscherm opvragen.
Controleer op het tabblad "Mijn pagina" onder de knop "Mijn gegevens" of uw contactgegevens nog actueel zijn, en pas deze aan voordat u uw melding indient.
Bij voorkeur ontvangen wij naast een nauwkeurige omschrijving van het probleem ook foto's van de situatie bijgevoegd. Controleer in geval van lekkage of verstopping altijd eerst of uw buren hier ook last van hebben.
Vanwege een veilige verwerking van uw persoonsgegevens behandelen wij alleen verzoeken die volgens bovenstaande procedure zijn aangemeld.
U kunt een telefonische melding doen als:
- uw melding spoedeisend is (zoals ernstige lekkages, brandschade etc.), zowel binnen en buiten kantoortijden;
- u geen beschikking over internet heeft, niet spoedeisende meldingen uitsluitend binnen kantoortijden.
Via uw online dossier kunt u ook het verloop van uw reparatieverzoek of schadedossier volgen.
Contact
Zomer VvE Beheer B.V.
Kantoor Amsterdam
Radarweg 29, B12
1043 NX Amsterdam
Kantoor Deventer
Nieuwstraat 30
7411 LM Deventer
Kantoor Ede
Lorentzstraat 4
6716 AD Ede
Kantoor Eindhoven
Engelbrechthoek 6
5708 LA Helmond
Kantoor Nieuwerkerk aan den IJssel
Tambo 9
2911 JB Nieuwerkerk aan den IJssel
Kantoor Rotterdam
Professor Kamerlingh Onneslaan 248
3112 VM Schiedam
Kantoor Scherpenzeel
Prinses Margrietlaan 56
3925 HE Scherpenzeel
Kantoor Tiel
Postbus 19
4000 AA Tiel
T: 088 - 0246 999
E: info@zomervve.nl
I: www.zomervve.nl
Openingstijden
Maandag t/m donderdag
09.00 - 12.00 uur
13.00 - 17.00 uur
Vrijdag
09.00 - 12.00 uur
Buiten deze tijden zijn wij in geval van calamiteiten 24/7 telefonisch bereikbaar
KvK: 67875181